Nu kör jag 110% igen

(null)
När jag är på semester tar jag pause från framför allt den strikta kosten. Träningen försöker jag hålla igång då jag gillar att träna! Men jag äter som tur är annat än kyckling, ris och grönsaker. 
Många tallrikar pasta har trillar åkt ner i magen under sommaren vilket såklart resulterat i några kg upp. Men inga konstigheter. Dagen efter vi kom tillbaka var jag tillbaka med kosten.
Kör periodisk fasta så äter bara mellan 12.00 och 20.00. 
De flesta dagar äter jag kyckling, ris/potatis och grönsaker till lunch, en burk keso på EM och en liknande middag som jag åt lunch. Så jag ligger på ett ordentligt underskott. 
Helgerna är vi lite mer fria på. Nån öl, nåt chips, fria middagar. Tänkte att jag drar åt det lite senare så jag jobbar i etapper. 
Men denna kost kommer jag nå mitt mål! 

(null)

(null)

(null)
Träningen då? 
Jag jag lägger upp det så jag kör 6 pass i veckan. 
Detta fördelar jag på 2 löppass, 2 högintensivta (typ crossfit) och 2 styrketräning. 
Kör på med PT Jenny 2 gånger i månaden (haha mer än så har jag inte råd med..) men det är klart värt det! Jag blir sjukt peppar och hon är så jävla duktig. Inte ofta jag träffar en tjej som är så sjukt mycket starkare än mig, jävligt coolt. 
De flesta passen annars kör jag själv. Har inte riktigt nån kompis som tränar på det sätter jag gör och jag vill gärna kötta på när jag tränar. 

Innan sommaren låg jag på 96 kg. Säg att jag ligger på ca 100 kg nu (väger mig på torsdag). Mitt mål till jul är att ligga mellan 85 kg och 90 kg. Ska blir riktigt kul! 

Ciao ciao

/Claudio 
Claudio hjort - crossfit - diet - foodio - foodio.nu - gym - styrketräning - träning - vikt