Träningen på semestern

(null)

(null)

(null)


Träningen på den här semestern går riktigt bra. Jag har kört ett pass varje dag utom 3. 
Jag har fokuserat absolut mest på cardio så alltid nån form av löpintervall i 20 min först. 
Efter uppvärmning på 5 min så kör jag antingen lutande intervaller på en fast hastighet och så ökar jag lutningen eller så kör jag plant och ökar hastigheten. 
Jag har en pulsklocka och försöker se till stt komma upp mot 180-190 när jag är som tröttast. 
Efter intervallerna kör jag lite klassiskt gym men gör 10 reps och vila inte mer än 1 minut så jag behåller ett bra flås och en bra pump. 

Idag körde jag och Jenny tillsammans. 

Som cardio körde vi gång i uppförsbacke, riktigt tufft för rumpan och eftersom vi körde ute i värmen blev man riktigt svettig. 
Sen körde vi bröst och rygg på gymmet. 
Avslutade med att öva på att stå på händer. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Nu har vi precis ätit en god lunch och ska snart bege oss till stranden. Ska bara vänta att regnet upphör.. 

Ciao ciao

/Claudio 
Malaysia - Pangkor - Stockholm - Sverige - blogg - claudiohjort - foodio - foodio.nu - matblogg - pangkorlaut - recept - semester - träning